Hoe gaat Forsa Advies om met mijn persoonlijke gegevens?

We gaan zorgvuldig om met je gegevens. Zie hiervoor onze privacybeleid

Hoe log ik in op mijn persoonlijke e-learning account?

In de uitnodiging voor de training per mail ontvang je de logingegevens. Let op dat je de eerste keer dat je inlogt, alléén de code invult in het inlogschermpje. Dus nog geen emailadres of wachtwoord. Daarna kun je zelf invoeren welk mailadres je wilt gebruiken als ID en je wachtwoord kiezen.

Kan een collega voor mij in de plaats deelnemen?

Ja dat kan. Wanneer je dit eenmalig en drie weken of langer van tevoren doorgeeft, kan dit kosteloos. Voor een tweede wissel voor dezelfde inschrijving of wanneer je korter dan drie weken van tevoren wisselt, rekenen wij € 75 exclusief 21% btw aan administratiekosten plus eventueel opnieuw te leveren lesmaterialen. Wanneer je jouw lesmaterialen doorgeeft aan de nieuwe deelnemer is dat laatste natuurlijk niet nodig.

Kan ik dieetwensen aangeven?

Ja dat kan. Op onze locaties valt er doorgaans genoeg te kiezen voor vegetariërs, veel voorkomende voedselallergieën en deelnemers die wat minder calorieën tot zich willen nemen. Heb je een minder vaak voorkomend dieet of heb je om gezondheidsredenen meer informatie nodig dan ben je welkom om contact met ons op te nemen of met de medewerkers in het restaurant bij de leslocatie.

Wat is de klachtenprocedure?

Natuurlijk doen we onze uiterste best om jou een uitstekende diensverlening te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Wij nodigen je van harte uit om dit zo snel mogelijk kenbaar te maken. Wacht bijvoorbeeld dus niet tot de volgende lesdag om je wensen kenbaar te maken. Je kunt ons hierover bellen of mailen [url] dan nemen we uiterlijk 1 werkdag later contact met je op. Afhankelijk van wat je klacht is, zoeken we samen met jou naar een passende oplossing.