Heb je een compliment of klacht?
Natuurlijk horen we het graag als je heel blij bent met onze trainingen en we het verschil voor je hebben gemaakt. Echter, we willen het ook van je weten als je een klacht hebt, zodat we kunnen overleggen met je hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Complimenten en klachten nemen we mee in onze voortdurende verbeteracties. Zo verbeteren we voortdurend onze dienstverlening om jou zo goed mogelijk te ondersteunen in je leerdoelen en ontwikkeling.
Je mag ons op allerlei manieren feedback geven. Via de online evaluatie-uitnodigingen die je van ons ontvangt, per mail, mondeling en via de e-learning.
Als je een formele klacht wilt indienen, dan kan dat via het onderstaande formulier. Je klacht komt terecht bij de directie van Forsa Advies. Dit is wat we doen:
- Je krijgt een automatische bevestiging dat je klacht correct binnen is gekomen via de website.
- We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op om je klacht te bespreken. Indien mogelijk lossen we dit gelijk met jou op.
- Als de klacht wat ingewikkelder is, zullen we binnen 2 weken een oplossing voorstellen.
- Wanneer we verwachten dat het niet mogelijk is om de oplossing binnen 2 weken op te lossen, geven we dit tijdig aan met een toelichting. En melden we wanneer je wel opnieuw van ons gaat horen.
- Indien we er niet samen uit komen, kun je een beroep doen op de Geschillencommissie van de NRTO. De NRTO is een vakvereniging waarbij Forsa Advies is aangesloten. Zij geven dan een onafhankelijk oordeel over jouw klacht. Forsa Advies zal dit oordeel honoreren.
Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld en gearchiveerd voor kwaliteitsdoeleinden en zal drie jaar worden bewaard. Alle informatie over algemene voorwaarden, privacy statement, gedragscode etc. vind je hier.